Marketing Freelancers
Strategie - keuzes maken
Het liefst vooraf. Maak de keuze, zet die stip op de horizon en ga ervoor. Met duidelijkheid weet de markt en jouw organisatie precies wat ze aan je hebben. Wijk je ervan af, dan kost het tijd voordat jouw volgers, jouw klanten maar ook jouw medewerkers hieraan gewend zijn. En tijd kost geld.
De juiste propositie = meer omzet
De juiste propositie = meer omzet
Kies de juiste strategie!
Kernwaarden en Merkwaarden - strategie voor meer business
Kernwaarden en Merkwaarden - strategie voor meer business
Meer klanten als je dicht bij jezelf blijft
Doelgroep - jouw ideale klant
Doelgroep - jouw ideale klant
Wie past bij jou?
Ben jij wel degene die je zegt dat je bent?
Natuurlijk loopt het soms niet zoals je verwacht had, of zijn er externe omstandigheden die om nieuwe keuzes vragen. Alleen de kern van jouw identiteit en merk blijven bij voorkeur zo dicht mogelijk bij wie je bent. Kijk naar toppers als Unox, CoolBlue, Heineken. Het is een komen en gaan van producten of diensten, maar het merk blijft het merk.
Voor ondernemers is het verleidelijk om op kansen in te gaan, terecht. Maar vraag je altijd af, past het wel bij wat we aan het doen zijn?
De strategie heeft direct invloed op het werven van leads en de omzet.
Wordt jouw bedrijf goed begrepen in de markt? Sluit jouw identiteit en communicatie aan bij wat jullie doen? Tromp Marketing Academy helpt je met het juist positioneren van jouw onderneming, zodat je de juiste snaar raakt.
Alle specialisaties vertegenwoordigd
Haal meer resultaten
In elke stap v/d Customer Journey
Freelancers die meedenken
Ben je op zoek naar een digital marketing freelancer? Ben je zelf een freelancer en zoek je werk?