Allround marketeer
Daan heeft ervaring met het toepassen van marketing bij verschillende soorten bedrijven en op verschillende niveaus. Met ruim 15 jaar ervaring in marketing en commerciële rollen bij zowel MKB bedrijven als multinationals, leeft hij zich snel in situaties in waardoor hij snel resultaten boekt. Ook is Daan hierdoor goed in de omgang met stakeholders binnen organisaties.
Daan gaat doelgericht en nauwkeurig te werk. Kwaliteit, efficiëntie en resultaat staan daarbij altijd voorop. Met een proactieve en verbindende werkwijze steekt hij teams en afdelingen aan met zijn enthousiasme. Met veel gevoel voor verantwoordelijkheid blijft Daan zoeken naar verbeteringen in processen en creatieve oplossingen om de resultaten te verbeteren.
Inhoudelijk is Daan in staat om op strategisch niveau mee te denken, maar ook om de vertaalslag naar concrete doelstellingen te maken en te zorgen voor een kwalitatief hoogstaande communicatie die ook nog eens op tijd is. Daan wordt blij van het creëren van content die relevant en doeltreffend is.